1. Сценарій (текст) для інформаційного аудіоролика
З огляду на те, що такий ролик не передбачає наявності мальовничих, ємних оборотів, метафор, порівнянь – сценарій може бути написаний замовником. Вихідні дані можуть бути оброблені сценаристом INSOUND Продакшн Студії – необхідно впорядкувати інформацію, надати їй логічності, відсікти непотрібне, домогтися гарної сприйнятливості тексту, скласти гармонійну заключну ехо-фразу та створити певний посил – зрозумілий та дієвий для потенційного слухача.
2. Голос диктора для інформаційної реклами.
Основним інструментом впливу на розум, серце і душу радіо аудиторії був і залишається голос.
Голос диктора дозволяє проникати в "
несвідоме Я" людину, минаючи забобони та умовності. Проте врахуйте той факт, що в
інформаційному ролику інтонації дикторського голосу також мають виключно інформаційний характер. Тому так важливо, щоб голос диктора був приємним та орієнтованим на певну цільову групу.
Чоловічий голос вважається більш універсальним, але
жіночий голос незамінний у багатьох інших випадках. Проте можна записати як чоловічий дикторський голос, і жіночий. За бажанням або за великого об'єму тексту записуються обидва голоси. Це надає ролику жвавість і унеможливлює монотонність при тривалому хронометражі реклами на радіо.
Темп промови диктора може змінюватись - бути швидким або плавним, але інтонаційна основа (манера читання тексту) не передбачає ігрової, сексуальної або будь-якої іншої подачі.
3. Записати ролик без музики чи музики?
Інформаційний ролик можна записати без використання музичного супроводу. Іноді це навіть виграшно - якщо абсолютно всі аудіоролики в рекламному блоці з музикою - єдиний ролик без музичного супроводу буде вигідно відрізнятися саме цим. Але інформаційні тексти без музики, що йдуть один за одним у рекламі на радіо, будуть зливатись і плавно перетікати один в інший, так що передбачуваний плюс може виявитися великим мінусом. Музика в
інформаційному аудіоролику – в першу чергу фон, тому що основа все-таки голос диктора. Ненав'язливий музичний супровід не створює акцентів, а є доповненням, що повідомляє додатковий настрій до характерної тематики. Наприклад, розпродаж товарів для новонароджених передбачає зовсім іншу мелодію, ніж розпродаж мопедів.
4. Оперативність при створенні інформаційної аудіореклами
допомагає своєчасно афішувати всілякі виставки, презентації, з'їзди, симпозіуми тощо.
5. Вартість запису інформаційного аудіоролика.
Ціна при створенні такого виду реклами складається із сукупної вартості всіх робіт, необхідних під час Вашого замовлення.
1. Оплата
креативу (написання сценарію інформаційного ролика у разі потреби)
2. Гонорар диктора (вартість дикторського голосу представлена на сторінці
дикторські голоси)
3. Виготовлення ролика (зведення, монтаж)
4. Якщо аудіореклама має політичний характер, робота оплачується у подвійному коефіцієнті. На сторінці нашого сайту "
Ціни" є докладна схема ціноутворення.
6. Категорії аудіороликів для реклами на радіо.
На цій сторінці ми в деталях розглянули інформаційний ролик для реклами на радіо - як записати аудіоролик, як визначити вартість і т.д. Але, природно, виникає питання – якщо є інформаційний ролик, то значить, є і не інформаційний? Дійсно, для реклами на радіо Вам може знадобитися ролик, який вирішує не лише питання інформування. Які категорії ролика допоможуть у цьому випадку? Кожна з наступних категорій дієвою для певної, конкретної задачі.
Інформаційний аудіоролик.
Іміджевий аудіоролик. Рекламний
аудіо-спот.
Ігровий аудіоролик. Вокальний (або
пісенний) аудіоролик.
Але для того, щоб зрозуміти та визначитися саме з Вашими рекламними цілями, підсумуйте матеріал про інформаційний аудіоролик.
7. Плюси та мінуси інформаційного аудіоролика.
Плюси інформаційного ролика.
А) Економний бюджет – найперший плюс. У більшості випадків інформаційний ролик дозволяє отримати якісний аудіо продукт за цілком непогані гроші. Але це, звичайно, в тому випадку, якщо ролик записати без особливих вишукувань - тобто, наприклад, без використання голосу
диктора федерального масштабу вартістю 200 у.о.
Б) Відносна швидкість виробництва. При складанні тексту сценаристу не потрібно стільки часу