Іміджева аудіореклама та радіоролики



Іміджево-інформаційний ролик

Ннайбільш затребуваний, популярний і працюючий маркетинговий інструмент рекламної кампанії - іміджево-інформаційний рекламний аудіоролик.
Чому? Тому що він майстерно може поєднати в собі два основні завдання – викликати інтерес у слухача та одночасно розкрити інформаційно суть рекламованого продукту чи послуги.
Ви можете бути впевненими в тому, що та інформація, яка має звернути на себе увагу, прозвучить у належній формі. Тонне поєднання продуманого підходу в креативному сегменті, а також інформаційний пласт у літературній обробці та дає в результаті мікс очікуваних емоцій.
Правило цілісності зобов'язує ретельно підходити до обсягу матеріалу – подбайте про те, щоб головна ідея Вашого аудіо звернення була зрозуміла одразу. Не перевантажуйте ядро аудіо ролика інформативним надлишком – мета «осягнути неосяжне» не актуальна у Вашому конкретному випадку.
Більш детальна схема роботи, точніше з чого і як складається побудова та виготовлення іміджевої реклами дивіться далі.
Іміджева аудіореклама та радіоролики
Практично ідеальне рішення для більшості рекламних компаній, тому що він майстерно може поєднати у собі два основні завдання
Терміни виготовлення: від 24 годин

Є питання?



Отримайте безкоштовну консультацію протягом 60 хвилин!

Гарантований термін. Гарантія якості 100%



Терміново можуть виконати наступні диктори:

Важливо знати



Про послугу

Запис іміджевого ролика включає:
начитку сценарія іміджевого ролика (надається клієнтом) одним або більше голосами диктора, з дикторського банку.
зведення начитки з музичним фоном (1-2 варіанти)
створення складної звукової композиції з музичними чи звуковими ефектами
Термін виготовлення іміджевого ролика: від 24 годин
За відсутності початкових побажань щодо стилістики ролика, студія виконує завдання на власний розсуд. Наступні коригування та побажання розглядаються в рамках нового завдання за окрему платню.
Діє 100% гарантія якості Insound.
Ми гарантуємо безкоштовне коригування будь-яких побажань клієнта, які не суперечать первісному завданню.
Гарантія діє протягом 3-х днів (календарних) з моменту відправки готового ролика клієнту.

Про послугу

Запис іміджевого ролика включає:
начитку сценарія іміджевого ролика (надається клієнтом) одним або більше голосами диктора, з дикторського банку.
зведення начитки з музичним фоном (1-2 варіанти)
створення складної звукової композиції з музичними чи звуковими ефектами

Часті питання

Термін виготовлення іміджевого ролика: від 24 годин
За відсутності початкових побажань щодо стилістики ролика, студія виконує завдання на власний розсуд. Наступні коригування та побажання розглядаються в рамках нового завдання за окрему платню.

Гарантії

Діє 100% гарантія якості Insound.
Ми гарантуємо безкоштовне коригування будь-яких побажань клієнта, які не суперечать первісному завданню.
Гарантія діє протягом 3-х днів (календарних) з моменту відправки готового ролика клієнту.

Рекомендовані диктори



Інформація про послугу



1. Види іміджевих аудіороликів.
Іміджева аудіореклама може складатися виключно з іміджевої частини, яка художніми засобами, особливими літературними прийомами дає поняття і розкриває не стільки суть інформації, характеристики продукту, послуги, скільки дає певний посил – емоційний і формує певний образ. З чистої інформації ролик може містити лише адресу та телефон. Це і є іміджева аудіореклама. А найпоширеніший варіант, коли є цікавий захоплюючий початок, так званий «зачин», що є тим самим рекламним гачком, який здатний зачепити і потім стилістично обігрується інформативна частина – безпосередньо властивості або функції продукту, товару, послуги. Таким чином, виходить іміджево-інформаційний аудіоролик. Який вибрати для Вашої рекламної кампанії - слід вирішувати з міркувань об'ємності передбачуваного матеріалу до озвучення.

2. Сценарій (текст) для іміджевого аудіоролика.
Звичайно, насамперед текст (або сценарій) має викликати інтерес. Якими прийомами цього добиватиметься сценарист, залежить від кінцевої мети – це може бути красивий, солідний або незвичайний у результаті ролик. Але є ряд моментів, яких необхідно дотримуватися в обов'язковому порядку при написанні сценарію для іміджево-інформаційного ролика. Творчі пошуки виразних засобів та художніх образів не повинні забувати головний принцип – зрозумілість та вміння говорити мовою передбачуваного слухача. У гонитві за красою - велика кількість, громіздкість словес або їх недоречність позбавлять чіткості й ефекту влучення в ціль. За всіх своїх переваг іміджевий текст має бути доступним і легким для сприйняття. Стилістично це проявляється певною конструкцією речень. Не слід надто перевантажувати Ваше послання інформацією, пам'ятайте одне золоте правило: один ролик - одна ідея, один головний стовп, навколо якого і пасе інтрига. Дуже часто рекламні замовники, радіючи, що крім творчої родзинки, в іміджевому радіороликі є можливість розповісти ще про щось, починають погоню за всією інформацією, що є у них, і намагаються по максимуму розповісти світу про все, що у їх є на цей час.
"У нас же нове надходження! І розпродаж! І відкриття нової філії! І все це діє в рамках акції з енної по таку кількість за умовами ліцензування мінпромдержнагляду. Так, і телефони - мобільний, стаціонарний, факс - нічого не можна забувати! "
Забувати в такому випадку варто про крокодилів – користі вони Вам точно не принесуть, а чим менша кількість, тим Ви будете підносити людині, тим більший концентрат запам'ятовування отримаєте на виході. В середньому норма звучання іміджево-інформаційного аудіоролика коливається в районі від 15 до 40 секунд, оптимально – 25-30 секунд.

3. Голос диктора для іміджевої радіореклами.
Ваш рекламний продукт буде ефективним за гармонії багатьох складових. Один з основних за значущістю компонентів – голос диктора. Бажано, щоб дикторські можливості відповідали задуму сценарію та втілили його зі стовідсотковою віддачею. Є універсальні дикторські голоси, які можуть впоратися практично з будь-якою аудіозадачею, але трапляються ситуації, коли диктори вузькоспеціалізовані на певній тематиці або з умінням перевтілюватися відповідно до постановки цілей. Ще один момент слід врахувати при створенні іміджево-інформаційного аудіоролика – краще, коли використовуються два дикторські голоси. Класичне поєднання чоловічого та жіночого дикторського голосу завжди надає більшої образності та виразності звучання. Вступна частина ролика (так званий "зачин") читається першим диктором; інтонація, модуляції голосу диктора у своїй передають настрій і створюють певне звукове забарвлення емоційного плану. Настрій першого, що підхоплюється другим диктором, проте відокремлює почуття від логіки й перемикає в потрібній тональності на раціональне сприйняття аудіореклами в цілому. Якщо ж ролик невеликий за хронометражем – близько 10-15 секунд, то цілком доречно записати й одного диктора. Питання – якого? Диктора чоловіка або диктора жінку? Відповідь криється в потенційній аудиторії, яка в майбутньому слухає Ваш ролик. Орієнтація на чоловіче товариство схиляє до приємного жіночого голосу диктора, направлення на прекрасну стать - чоловічий дикторський голос. Висвітлюються вузькоспеціалізовані чи специфічні теми? Вибирайте голос, що найбільш звучить нейтрально.

4. Музичний фон іміджево-інформаційного ролика.
Дуже велике навантаження у цьому виді аудіо робіт лягає на музичне тло та звукові ефекти. Це – один з найголовніших після голосу диктора параметрів, який може до невпізнанності перетворити звичне на шедеврально звучить твір рекламного мистецтва. Як правило, використовується не один музичний трек, а кілька – для надання колоритності та динаміки аудіореклами, що виготовляється. Якщо в сценарії аудіоролика є завдання зображення будь-якої сцени, то звукорежисер обов'язково втілить у життя цей задум і додасть реальність образу - шум вітру, музика прибою, крики птахів, гудок пароплава переносить слухача в інший світ і занурює в інші емоції, а вже на підготовлений ґрунт розсипом сіються і інформація, і заклик, і головна мета аудіореклами. Завжди враховуйте, що хронометраж аудіоролика збільшується при монтажі – якщо чистого тексту у Вас виходить на якусь приблизну кількість часу (при перевірці – приблизно 2 слова дорівнює 1 секунді), то з музикою, спецефектами, паузами – воно буде значно більше. І в цьому випадку не варто економити на секундах - закінчений музичний малюнок, фрази, збудовані в унісон з ритмом або темпом музики; паузи, що підкреслюють суть сказаного - магія звукорежисерського польоту відкривається, якщо їй не підрізати крила.

5. Простори поширення іміджево-інформаційного ролика.
Аудіореклама такого типу актуальна практично для будь-якої тематики і підходить для ефіру будь-яких радіостанцій, звичайно, якщо формат Вашого замовлення не вступає в якусь суперечність – наприклад, відвертий сексуальний ролик як реклама спонсорської підтримки в дитячій передачі тощо. Для радіо іміджевий аудіоролик оптимальний і наскільки можна донесення інформації – ролик цікавий для сприйняття, і за вартістю, як виготовлення, і прокату; і за життєвою тривалістю - він не приїдається сильно та іноді його можна повертати в ротацію.

Іміджеві аудиролики іноземними мовами
Розвиток міжнародних відносин так чи інакше вимагає всебічного підходу, який своєю чергою, рано чи пізно поставить питання про створення якісної реклами, що звучить оригінальною мовою її споживача. Якщо питання якісно реклами давно вирішене, то питання з іноземними дикторами буде вирішено відтепер! В он-лайн базі іноземних дикторів студії Insound Production понад 300 іноземних дикторів, які говорять більш ніж 40 мовами світу, серед яких і європейські мови, і азіатські.

Гарантія якості
На всі види продукції Insound Production діє 100% гарантія якості. Гарантія включає корекцію будь-яких побажань клієнта, що не суперечать початковому завданню. Терміни дії гарантії - три календарних дні з моменту відправки студією готового аудіо ролика.

Видалена співпраця при виготовленні іміджевих аудироликів
Віддалена співпраця при виготовленні іміджевих аудіороликів дозволяє нашим клієнтам працювати в зазначеному бюджеті, але зі стандартно високою якістю. Клієнти студії з таких міст, як Київ, Одеса, Львів, Харків, Вінниця та інші  не переплачують зайвого, а отримують готові роботи точно в строк і з різними бонусами.

Відгуки



Недавно у нас возникла потребность в заказе озвучки для видео ролика и коллега порекомендовал мне обратиться именно в Insound Production Studio. И мы ни капли не пожалели об этом! Порадовало буквально все: скорость обратной связи, высокий профессионализм и скорость выполнения работ. Всем очень рекомендую! А компании желаю дальнейшего процветания!
Arina
В первый раз решил поработать со студией Insound Production и я скажу что эти ребята настоящие профи в своем деле! Все сделали качественно и круто! А что самое главное быстро! Очень приятно, когда люди так ответственно относятся к своей работе, предоставляя заказчику максимальный комфорт, скорость и что самое главное - качество продукции! Большое ВАМ спасибо!
Сергей
Очень удобная форма заказа, легко выбрал диктора, чистку, обработку, почти сразу же со мной связались, уточнили нюансы и уже через 2 часа я был с обработанным голосом! Сервис высшего уровня!
Денис
Спасибо большое за качественную работу и скорость выполнения заказа. Заказывал озвучку у вас два раза - всегда все быстро - рекомендую вашу компанию своим коллегам и друзьям, приятно иметь дело с профессионалами - в наше время это стало редкостью.
Олег
Оформил заказ, оплатил и через 20! минут уже получил готовый файл с записью. Оперативно, качественно, круто! Рекомендую
Андрей Медведь
Виготовляли голосові ролики для відеокліпу та аудіоролики для реклами в супермаркетах. усе чітко, швидко, якісно, не дорого.
дякую.
Василь
Впервые обратился в компанию Insound Production Studio!
Заказал короткий ролик и остался более чем довольным!
Качественное и приятное обслуживание, низкие цены и крутой ролик - это небольшой ряд отличных качеств этой компании!
Уверен, что буду впредь обращаться только к Вам!
Спасибо! Вам удачи и процветания!
Андрей
Заказывал голосовое приветствие. Материалы предоставили в тот же день. Проделанной работой остался доволен, все сделали качественно. Спасибо за работу. Хороший сервис, рекомендую.
Сергей
Классное качество записи и приятный диктор, с которым наша компания работает уже не первый раз.
Спасибо вам:)
А еще заказ приходит очень быстро, это здорово.
Anna Buchko
Это был первый опыт в использовании онлайн сервиса по озвучиванию диктором. Искал в гугле контакты дикторов для выполнения поставленной задачи, попал на этот сайт. Диктор и студия выполнили свою работу на все 200%, очень профессионально. В будущем буду пользоваться услугами студии и рекомендовать своим знакомым. Спасибо вам за хорошую работу!
Владимир
Сотрудничеством доволен. Выбрал диктора, оплатил и на следующее утро получил свой заказ. Быстро и качественно. Готовый файл соответствовал ожиданиям. Рекомендую.
Станислав Истомин
Уже несколько лет обращаюсь за дикторской озвучкой в Insound! Очень ценю их оперативность, большую базу дикторов и возможность выбора по цене. У меня даже есть свои любимчики), найденные тут. Спасибо за отличную работу!
Юлия
Заказывал озвучку для видео, коротенькая фраза. Нужен был определенный голос диктора. Все сделали в лучшем виде и за полдня! Рекомендую, цены радуют!
Александр
Заказывал голосовое приветствие. По срокам - быстро, по качеству - отлично. Спасибо за работу! Всем рекомендую!
Анатолий
Профи своего дела!
Вникают, а не лишь сдать проект и забыть.
Обратился и доволен)
Теперь только с ними буду работать!!!
Dmitry Shyrokov
Неоднократно заказываем озвучку для видео роликов различного характера.
За всё время работы, никогда не возникало недопонимания  ни в малейших деталях. Всегда быстро,качественно, оперативно в оговоренные сроки и доступно! Рекомендуем!
  
Алексей
В течение двух дней получила качественный результат для приветствия на двух горячих линиях. Использовала голоса Кудинова/Дорофеев. Учли интонационные пожелания и выполнили работу на опережение сроков. Рекомендую!
Гоар
Выслали несколько вариантов записи и учли все ньюансы.
Оперативно, качественно.
Спасибо!
Андрей
Записывали с компанией озвучку - 3 записи на двух разных языках. Очень понравилось сотрудничество: оперативная реакция, приятное общение с менеджером Натальей, адекватная реакция на все правки и замечания.  Особенно приятно удивило, что компания работает на результат и готова вносить коррективы, даже перезаписывать, менять диктора, если это нужно. (Конечно, постарались этим не злоупотреблять, но была необходимость).
Спасибо за работу!
Екатерина
Работаю с Инсаунд Продакшн уже несколько лет. И работа у меня для них всегда нестандартная - это не реклама, а озвучка персонажей мультфильмов. Голос нужен не информационно-рекламный, все гораздо сложнее, тут нужно актерское мастерство. Студия очень профессиональная, всегда получается лучше, чем ожидалось. И главное - БЫСТРО! Спасибо большое!
Максим
Більше відгуків на нашій сторінці Facebook