1. Текст, сценарій ігрової аудіореклами, ігрового радіо.
Сценарій ігрового радіоролика має першорядне значення. Від того, наскільки словесно цікаво обіграно ідею, залежить і віддача емоцій диктором, і робота звукорежисера і кінцевий ефект, сприйнятливість слухачем. Яскравий, виразний і захопливий текст згодом також соковито буде прожитий
диктором, і навпаки, побиті стандартні фрази, ідея, "висмоктана з пальця" не зможуть виділитися і часом навіть найкращі актори не в змозі витягнути за вуха те, що спочатку має слабкий задум. Пам'ятайте: перерахування всіх послуг та товарів у формі діалогу двох подруг або друзів – це не ігровий аудіоролик. Тільки майстерність сценариста, гумор, гра слів і обдумане включення будь-якої інформації (далеко не всієї, що є) зможе зробити по-справжньому цікавим текст
ігрового радіоролика. Щодо кожного конкретного замовлення, сценарист відбирає найважливішу частину або деталь матеріалу і намагається обіграти її якомога переконливіше. Тому не чекайте від такого радіоролика можливості розповісти про все – золоте правило діє неухильно – чим менше інформації Ви намагаєтесь включити в аудіоролик, тим вигіднішим він виявиться під час прослуховування. А якщо Вам треба розповісти про надходження товару, знижки, розпродаж тощо. і т.п., то для цього є безліч інших різновидів аудіореклами - цілком можливо, Ви без праці досягнете своєї мети, використовуючи
інші категорії радіороликів.
2. Вибір голосу диктора для озвучення ігрового аудіоролика, аудіореклами.
Велике значення надається тому, який
дикторський голос слід вибрати для озвучування
ігрового аудіоролика. Не кожен диктор, до речі, зможе впоратися з ігровими партіями – для цього потрібна неабияка частка артистизму та вміння передавати потрібні емоції. Деякі сценарії вимагають лише певного підбору – повинні записуватись професійні
акторські голоси. Дуже часто важливим є і відповідність сценарію характерному амплуа актора, щоб йому було легше вживатися в роль. Фахівці Інсаунд Продакшн завжди допоможуть з вибором і порадять актора-диктора, що найбільш вдало вписується в образ -
чоловічий голос або
жіночий голос. При порівнянні ігрового аудіоролика з іншими, в першу чергу впадає у вічі (у нашому випадку у вуха) природність, емоційність або епатаж (все залежно від конкретного сценарію), реалістичність та об'ємність образів, персонажів чи ситуації.
3. Музичний фон ігрового та постановчого рекламного аудіоролика.
Музичний фон, спецефекти – звукові, шумові – неодмінні атрибути під час створення живої картинки
постановочної реклами. Така аудіореклама має на увазі повне відтворення атмосфери дії, а це вдається завдяки ретельній роботі звукорежисера. Головне – при замовленні сфокусувати свої побажання у брифі на виготовлення сценарію та аудіореклами і якщо є конкретні побажання до музичного фону – прямо це вказати.
4. Плюси та мінуси ігрового радіоролика, постановочної аудіореклами.
Ігровий радіоролик або постановча радіореклама, через свою неупередженість звучання, сприймається, як правило, свіжо і вражає своєю оригінальністю (якщо, звичайно, така є). Але при його виготовленні є такий нюанс, який змушує рекламодавця поглядати та у бік інших категорій аудіороликів. Чому?
1. Тому що
ігрова аудіореклама свідомо не інформативна
– його мета викликати емоції, звернути на себе увагу, здивувати, розсмішити тощо. І якщо у Вас, наприклад, веселий і кумедний аудіоролик, то вперше його прослухавши, людина розсміється, вдруге посміхнеться, а в десятий? Якщо рекламна кампанія коротка або згодом приєднаться ще який-небудь ролик, тоді все гаразд, але якщо він один та на довгі роки ... Різноманітність - головний козир у приверненні уваги, здається, кожен рекламодавець вже не заощаджуватиме ні на кількості, ні на якості рекламної аудіо продукції. І тому ігровий аудіоролик ідеальний для залучення інтересу.
2. Шляхом гри або обігравання певної тематики, ігровий аудіорадіо ролик не може вмістити весь багаж інформації, який завжди хоче захопити з собою замовник в рекламний шлях. Для рекламодавця це - мінус, який обертається плюсом для слухача, а зрештою і для замовника. Запам'ятовуваність збільшується в рази завдяки захопливому сюжету або сценці, анекдотичному випадку та мінімумом непотрібного перерахування асортименту товарів та послуг. А особисто у Вас хіба не було нагоди, коли смішну рекламу Ви запам'ятовували та може навіть намагалися переказати будь-кому? Ні?
Ну, може, це, звичайно, виключно професійне…
3. Бюджет - фактор, що впливає на присутність або відсутність ігрової аудіореклами у звуковому арсеналі рекламодавця.
Вартість ігрового аудіоролика може набагато перевищувати виготовлення
інформаційного ефект перевершить усі Ваші очікування!
5. Каталог пародистів та акторів
Студія Інсаунд Продакшн зібрала найкращих пародистів та акторів з усіх міст колишнього СНД.
Каталог пародій студії пропонує нашим клієнтам на вибір вже готові образи мультиплікаційних та художніх фільмів, відомих зірок естради та кіно, політичних діячів і т. д. З таким асортиментом готових пародій будь-який аудіоролик у момент перетвориться на видатний ігровий чи постановчий.
6. Ігрові аудіоролики будь-якими мовами
Зміцнення та розвиток міжнародних відносин так чи інакше передбачає розширення бізнесу на закордонні ринки, що, своєю чергою, відкриває питання про створення рекламної компанії в країні-імпортері продукції чи послуг. Студія Insound закриває питання із виготовленням ігрових аудіороликів іноземними мовами! З онлайн каталогом голосів
іноземних дикторів, Ви можете записувати ігрові ролики в десятки разів дешевше, ніж у Європі або Америці!
7. Кастинг голосів для ігрових аудіороликів.
Якщо Ви зіткнулися з проблемою вибору того чи іншого голосу для Вашого
аудіоролика, Ви завжди можете скористатися картингом голосів! Запишіть одразу 3 голоси диктора, вибравши найбільш відповідний. Автоматичний прорахунок кастингу проведе інтелектуальна форма калькуляції замовлення.
8. Гарантія якості
Яким би складним не було замовлення, не залежно від кількості голосів дикторів, що беруть участь, і музичних варіацій — усі клієнти студії отримують 100% гарантію якості. Гарантія діє за умови дотримання клієнтом усіх правил оформлення заявки на заготування ігрового радіоролика і протягом 3х календарних днів з моменту відправки студією фінального продукту.
9. Віддалене співробітництво у виготовленні ігрових радіороликів
Записувати радіоролики в студії Insound Production вигідніше з багатьох причин. По-перше, Ви не переплачуєте за утримання офісу та штату офісних співробітників, наші ціни набагато нижче, ніж вартість подібних послуг в таких містах, як Київ, Харків, Одеса, Львів та ін. Якість же послуг, що надаються студією нічим не поступається, а багато в чому, і перевершує послуги, що надаються офлайн студіями.