Складається для інформаційних роликів.
Уявляє собою впорядкований текст вихідної інформації, наведений до загального логічного завдання – інформування слухача про якусь дію, асортимент, послуги тощо. У стилістиці тексту – простота, ясність, чіткість. Може бути вступна пропозиція, що несе емоційне забарвлення або заклик. Наприкінці органічно вживання ехо-фрази, що підбиває підсумок рекламного послання.
Інформаційні тексти передбачають і відповідне інтонаційне подання диктором. Врахуйте це під час замовлення.
Скільки коштує написання?
Вартість такого сценарію становить 10 у.о. Політична реклама оплачується у подвійному коефіцієнті.
Скільки варіантів ви отримуєте?
Ви отримуєте 2 варіанти тексту на вибір для узгодження. Якщо не влаштовує жоден із запропонованих варіантів, описуєте, що конкретно не подобається, що хотілося б побачити (коментарі – "Просто не подобається!" - не приймаються). На основі коментарів та вимог, Ви отримаєте додатковий 3-й варіант тексту аудіоролика у тій же категорії. Якщо після передачі 2-х інформаційних сценаріїв, 3-й, безкоштовний варіант Ви хочете зробити цікавіше - не інформаційний, а, наприклад, для іміджевого аудіоролика, то це буде виготовлено в рамках нового замовлення після його 100% оплати.
Терміни розробки.
З моменту отримання оплати (студія розпочинає розробку креативу після 100% передоплати), текст інформаційної реклами Ви отримаєте протягом 1-2 робочих днів. Способи оплати є на сторінці Ціни.
Як замовити виготовлення?
Щоб замовити текст до інформаційного аудіоролика, потрібно максимально точно заповнити бриф і надіслати його нам на електронну пошту, або скористатися формою on-line замовлення сценарію. Уважне ставлення до заповнення замовлення дає більше уявлення сценаристу про Ваш продукт, послуги та гарантує якісніше перероблення сировинного матеріалу в кінцевий продукт.
Призначення
Це категорія, яка має два підвиди аудіороликів: іміджевий та іміджево-інформаційний. Їхня відмінність полягає тільки в тому, що в одному є якийсь інформаційний блок, в іншому перевага надається виключно створенню іміджу. Текст такий аудіореклами розробляється з урахуванням передачі певних емоцій. Структура тексту іміджевого радіоролика, композиційна побудова – все підпорядковане обов'язковому завданню сформувати образ рекламованого об'єкта, надати емоційну жвавість та зачепити почуття аудиторії створенням психологічної близькості або навпаки, струсити та встановити драйв. У будь-якому випадку такий аудіоролик, на відміну від інформаційного, не буде сухою констатацією будь-якого факту. Гра слів, несподівані порівняння, ємні метафори створюють і красу, і настрій, полегшуючи сприйняття інформації, яка подається слухачам.
Вартість виготовленняЦіна тексту для іміджевого, іміджево-інформаційного ролика – 20 у.о. Політична реклама розраховується за подвійним тарифом.
Яку кількість текстів Ви отримуєте?
Враховуючи всі вимоги та побажання, сценарист надає 2 варіанти готового тексту аудіоролика. Якщо вони з якихось причин не влаштовують, то описавши ці причини в конкретному ключі ("Щось тут не те" - виключається), Ви отримаєте третю версію, в тій же замовленій Вами категорії, без додаткової оплати.
Терміни розробки.
Студія розпочинає роботу над Вашим замовленням після отримання оплати. З моменту оплати – 1-3 робочі дні (залежно від завантаженості студії)
Як замовити?
Оплата та заповнення брифа - "хід конем", який обеззброює сценаристів, і змусить їх зробити маневр у відповідь – у вигляді готового сценарію. Також для замовлення креативу Ви можете скористатися формою on-line замовлення сценарію. Не забудьте лише надіслати бриф та реквізити про оплату на нашу електронну скриньку студії.
ПризначенняЯк Ви вже знаєте, розробка рекламного аудіоспоту передбачає згодом запис серії з кількох мініроликів. У цьому головна відмінність від попередніх замовлень. Підсумкові аудіоролики повинні обов'язково мати якийсь об'єднавчий компонент - або стиль, або слоган, голос диктора і т.д. Тому дуже чітко треба визначитися на етапі формування мети для креативного відділу – якщо є зразки спотів, які Вам подобаються, то надати їх як напрямну; якщо ні - дати максимально об'ємно всю вихідну інформацію та завдання рекламної кампанії.
Вартість виготовлення сценарію.
Ціна обговорюється в індивідуальному порядку, але, в принципі, приблизний орієнтир – 20 у.о. Вартість політичної реклами – коефіцієнт 2
Скільки варіацій сценаріїв Ви отримуєте?
Кількість залежить від того, скільки аудіоспотів в результаті Ви передаватимете у виробництво. Тому тут потрібне індивідуальне коригування.
Час створення.Після отримання оплати майбутньої роботи (100%) студія віддає завдання до креативного відділу. Протягом 1-3 робочих днів Ви отримаєте готовий результат (терміни залежать від складності замовлення та загальної завантаженості).
Як замовити?
Надіслати заповнений бриф електронною поштою, а також додатково повідомте дані оплати розробки креативу. Також для замовлення креативу Ви можете скористатися формою on-line замовлення сценарію.
Призначення
Яскрава ідея, цікавий текст, оригінальне втілення – все в ігровому аудіоролику, а значить і в ігровому сценарії має обігравати важливу інформацію. Але не варто в такому вигляді рекламного мистецтва, занадто захоплюватися креативністю, про що іноді забувають і креатори, і замовники. Якщо Ви, звичайно, робите ігровий ролик для фестивалю реклами, то чим хитромудрішим він буде, тим, напевно, воно і краще; але звертаючись до людей, а не до метрів, що з'їли собаку на ідеях, керуйтеся принципом - "Краще - ворог доброго". Робіть свою рекламу зрозумілою, короткою ("Короткість - сестра таланту", чи не так?), місткою і незабутною.
Вартість виготовлення ігрового сценарію.
Ціна виготовлення ігрового, постановочного сценарію – 30 у.о. Вартість політичної реклами – коефіцієнт 2
Скільки варіацій сценаріїв Ви отримуєте?
Ви отримаєте 2 варіанти тексту для ігрового аудіоролика. Трапляються ситуації, коли готовий результат не зовсім підходить замовнику. У такому разі, детально описавши, що саме не влаштувало, чому і давши конкретні побажання, а не великі коментарі: "Не чіпляє" або "Ми самі не знаємо що потрібно ", Ви отримаєте ще один варіант ігрового радіоролика.
Терміни розробки ігрового сценарію.
Для створення ігрової аудіореклами потрібно більше часу, ніж в інших видах. Після оплати Ви отримаєте текст протягом 2–5 робочих днів, залежно від обсягів робіт, які виконує студія на момент замовлення.
Як замовити виготовлення ігрового сценарію?
Схема роботи проста: заповнення брифа, відправка на електронну пошту, оплата розробки креативу та повідомлення даних платежу. Після цього Ваше замовлення – у роботі. Також для замовлення креативу Ви можете скористатися формою on-line замовлення сценарію.