Диктори. Китайська мова.



Близько 15% населення світу з більш ніж мільярдом носіїв мови говорить китайською, як рідною. Це більше, ніж іспанська, англійська, французька та німецька разом узяті!
Китайська мова - тональна.
Так само, як і інші мови та діалекти, які використовуються в Китаї. У мандарині чотири основні тони, а потім п'ятий нейтральний тон. Використання неправильного тону може змінити значення слова несподіваним чином.
Китайський не має алфавіту. У мандаринському діалекті (основа стандартної китайської мови) немає алфавіту. Система письма зовсім не схожа на абетку, оскільки в ній не використовуються літери. Натомість у ньому використовуються символи, які називають «ієрогліфами», які представляють найстарішу систему письма, яка все ще існує у світі сьогодні.

Оформляючи завдання на запис китайського актора, враховуйте, що всі коментарі та побажання до прочитання мають бути або китайською, або англійською мовою.

Не володієте китайською мовою?

Немає проблем! Складіть завдання зручною для Вас мовою, а ми безплатно зробимо переклад на потрібну мову.

Замовлення китайського корінного носія мови приймаються тільки через координаторів проєктів.

Ваша вигода в озвучуванні рекламних роликів однією зі світових мов – китайською

Що Ви робите, щоб велика китайська мова стала підтримкою ваших партнерських відносин із закордонними інвесторами та компаньйонами? Вибирайте локалізацію китайською мовою в якісному виконанні та за короткий термін у професійній студії озвучки!

У нинішні дні величезною популярністю користується озвучування сучасних комп'ютерних ігор, текстів презентацій та реклами корінною мовою виробників продукції. Це обумовлюється потребою компаній, що розвиваються, зайняти провідні позиції на світовому ринку.
Не секрет, що якщо ваш діловий продукт буде озвучений саме на корінного носія, пропонована вами продукція набуде великого попиту у ділових партнерів ближнього та далекого закордоння. Грамотне подання інформації про бізнес-продукт завжди заслуговує на повагу та довіру до його якості. Адже рідною мовою набагато простіше сприймати інформацію та робити висновки щодо змісту матеріалу. У цьому випадку не витрачається час на переклад презентації, відповідно процес побудови ділових відносин з потенційними покупцями відбувається оптимально та набагато швидше.

Якщо ви, як керівник успішної фірми або успішний менеджер старшої ланки вирішили налагодити партнерські відносини із закордонними державами, вам не варто упускати можливість звернути увагу на Китай. У цій країні, як відомо, останніми роками активно розвивається такий напрямок наукової галузі, як економіка. Саме за цим напрямком діяльності Китай заведено вважати провідною країною світової спільноти.
Але для того, щоб остаточно переконатися в необхідності озвучення інформації рекламного характеру китайською мовою, слід розібратися в деяких моментах цього процесу:

  • оскільки в китайському є кілька діалектичних напрямків, необхідно визначитися з вибором найбільш популярного та вигідного для вас;
  • вивчити загальні характеристики мови цієї країни;

Чому для локалізації китайською мовою варто зупинити свій вибір саме на виборі студії Insound Production.

Основні характеристики китайської мови

Основною особливістю національної мови Китаю є те, що вона набагато простіша у граматичному плані, ніж англійська. Багато фраз заведено вимовляти та писати в шаблонних варіаціях.
У багатьох параметрів звучання виділяється унікальний стиль вимови голосних літер:

  1. гласні характеризуються 4-х тональностей - низхідні звуки, висхідні, плато і трамплін. Крім того, слід зазначити, що найменша невірна вимова тону голосних може повністю
  2. змінити смислове поняття всієї фрази, а то й усієї пропозиції;
  3. у стилістиці вимови відсутні сенсотворчі частини слів (суфікси, закінчення та приставки), присутні лише коріння в словах;
  4. у стилі спілкування активну участь беруть службові слова;
  5. основним у китайській є невелика кількість односкладових кореневих варіантів. Враховуючи чотири тональності вимови голосних літер, слід уточнити, що в літературній китайській є 1324 односкладових коренів;
  6. нові слова складаються з чинних підстав слів.
  7. Складниками нового слова є 1 або 2 ієрогліфи;
  8. для повсякденного розмовного жанру застосовні лише 200 ієрогліфів, інші формуються зі складання коріння слів;
  9. якщо брати до уваги зміст тлумачного словника, то він має 62 000 ієрогліфів.

Діалектичні напрямки мови

Китайська мова є величезним набором діалектичних напрямків. Але серед усіх діалектів виділяються десять основних. Крім цього, у цих десяти діалектах є свої особливості вимови, що відрізняються наголосом або особливістю вимови деяких окремих звуків. Найпопулярнішими групами в діалектичних напрямках вважаються мандарин і кантонський діалекти.

Мандаринський діалект вважається офіційним у Китаї та Тайвані. Його затвердили конституційними законами обох країн. Він вважається офіційною усною мовою аж із 1982 року. Сьогодні на ньому розмовляють урядовці, також він вивчається у школах, спілкуються у ділових колах та торговельній сфері. Крім того, багато людей, які розмовляють іншими діалектами, також беруть участь в освітньому процесі з його вивчення.

Основною особливістю кантонського діалекту вважається те, що на ньому заведено спілкуватися більше зрілої вікової групи населення. Його вважають рідною понад 70 000 000 жителів Китаю. Його поширення виходить далеко за межі зазначеної держави. Досить часто можна зустріти цю діалектичну спрямованість на території Америки, Малайзії та Сінгапурі.

Китайська мова входить до лінійки найпопулярніших мов світу. Завдяки розвиненій економіці та прогресу технологічних ресурсів. Він вважається досить популярним у сфері бізнесу. Саме тому бізнесменам, які бажають просунути свій бізнес за межі території рідної країни, слід звернути особливу увагу цією мовою. Озвучування інформації рекламного характеру здатне зробити фурор у діловій сфері початківців та фірм. Наші спеціалісти готові допомогти своїм клієнтам у професійному озвученні презентацій та іншої ділової інформації китайською мовою. Наші диктори мають достатній досвід, щоб якісно і швидко зробити свою роботу.