Cзірка модних ді-джеїв на вечірці - це 50% успіху та популярності нічного клубу. Як досягти заповітних 100%? Зробити потужний промоушн! Вибуховий, яскравий, приголомшливий аудіоролик або радіореклама від INSOUND продакшн студії - гарант оглушливого промо! Для самих діджеїв, до речі, знадобиться не менш гучний запис джинглів, ID (ай-ді), інтро (intro), але це зовсім інша історія...
Замовивши напис сценарію для клубної вечірки, шоу, виступи зірки або модного ді-джея в студії Інсаунд Продакшн, Ви можете бути впевненими в тому, що виготовлення креативу доручається досвідченим фахівцям своєї справи. Певна подача матеріалу, правильне лексичне компонування, логічні акценти, заклик і кульмінація – всі закони написання сценарію дотримуються повною мірою та підпорядковуються неодмінній умові енергетичного впливу словом.
Правильно підібраний дикторський голос для запису аудіоролика нічного клубу – найкращий аргумент у боротьбі за слухача. Низький, експресивний, наполегливий і навіть іноді трохи агресивний чоловічий голос диктора дозволяє досягти підвищеного ефекту тяжіння уваги. Якщо потрібен жіночий голос для радіоролика нічного клубу, то частіше використовується сексі подача, крім динамічних інтонацій. Еротичні відтінки жіночого голосу диктора зазвучать із особливим контрастом і нададуть пристрасті та чуттєвого шарму Вашому аудіоролику.
Обов'язковий елемент у такому рекламному обігу. Як правило, використовується музичний стиль тематики майбутньої вечірки. Мікс із хітів запрошеної зірки – окремий музичний твір, що вимагає виняткового вміння, смаку та стилю від звукорежисера. Майстерно зведений трек включає спецефекти - шумові, музичні, а також фірмові фішки, властиві клубному стилю. Зверніть увагу на той факт, що використання відомих хітів та шлягерів в аудіоролику (за винятком реклами безпосередньої участі знаменитості), може спровокувати проблеми із захистом авторських прав при ротації, тому краще використовувати підібрану музику зі спеціальних продакшн бібліотек.
Спеціальна цінова пропозиція для такого аудіоролика – 35 у.о. У вартість аудіоролика входить запис тільки чоловічого голосу, представленого у зразках ролика або запис певного жіночого голосу (див. зразки роликів), а також зведення або монтаж. Написання сценарію не входить до ціни. Вартість виготовлення сценарію вказана на сторінці "Ціни". Якщо Ви бажаєте обрати дикторський голос іншого плану, вартість ролика визначатиметься окремо.
Кілька простих кроків, виконаних послідовно, спростять завдання як для продакшн студії, так і для Вас.
а) Перший крок - замовити сценарій для наміченої вечірки (якщо сценарій або затверджений текст вже є, переходьте до наступного кроку). Для замовлення сценарію треба заповнити бриф і надіслати його на електронну адресу студії.
б) Другий крок (за наявності затвердженого сценарію – тексту для запису) заповнити бриф на виготовлення ролика та надіслати на електронну скриньку студії. У ньому Ви вказуєте обраний голос диктора (чоловічий чи жіночий), стиль музики, хронометраж, наголоси на тексті тощо.
в) Третій крок – оплатити проект будь-яким прийнятним видом платежу.
Фірмовий як за стилем, так і за звучанням аудіоролик, Вам нададуть протягом 1-4 робочих днів, з моменту погодження сценарію та передоплати.