1. Пісенний, вокальний аудіоролик або музичний джингл
- обов'язково містить у своєму зверненні віршовані куплети проспівані аккапельно або на музичному фоні. При озвучуванні пісенного, вокального або
музичного аудіоролика студією залучаються професійні вокалісти, солісти, реп виконавці. Використовуються як
чоловічі голоси, так і
жіночі (можливе використання
дитячих голосів), здатні хвилею мірою розкрити всю вокальну палітру креативного рішення пісенного ролика і тим самим привернути увагу слухачів.
2. Текст (сценарій) вокального аудіоролика.
Вкрай важливою є робота креативного відділу студії (сценаристів) при
написанні сценарію для
пісенного ролика. Виключно в даному вигляді сценарних робіт, безпосередньо до початку написання віршованого тексту, музикантами вибирається текстура та стиль музичного аранжування, сама мелодія для майбутнього вокального аудіоролика. І лише після її узгодження із замовником, починається робота над креативом. Такий хід робіт, що відрізняється від стандартного, забезпечує гармонійне поєднання, як ритму мелодії та віршованого тексту, написаного для пісенного джингла, так і загальне враження від готового продукту.
3. Вибір вокалу.
Замовляючи запис і виготовлення
пісенного або вокального ролика в Insound Production, клієнти студії отримують можливість самостійного вибору вокалу практично будь-якої існуючої стилістики. У записі музичного або пісенного аудіоролика може використовуватися як один чоловічий або жіночий вокал, так і кілька вокалістів. Так само буває доречним використання дитячого вокалу в пісенних роликах для компаній, що працюють з дитячими товарами та послугами. Широкою популярністю користуються реп-виконавці для створення речитативних аудіороликів. Студія Інсаунд Продакшн використовує у створенні пісенних роликів лише професійних вокалістів, серед яких багато хто з консерваторською освітою за класом вокалу.
4. Музичний фон
Музичний супровід для пісенного чи вокального ролика називається «мінусівкою».
Можливо, як самостійне написання музичного треку, для подальшого накладання вокалу виконавця (дорожчий спосіб), або виготовлення
пісенного радіоролика шляхом використання вже готових мелодій зі студійних продакшн бібліотек.
5. Сфери застосування пісенних чи вокальних аудіороликів.
Пісенні або
вокальні аудіоролики використовуються в основному для посилення іміджевої складової рекламної компанії, для впізнаваності бренду, що просувається, або послуги. Використовуючи пісенний ролик Ви повинні враховувати наступні нюанси: популярність та впізнаваність мелодії
вокального ролика серед соціального кола потенційних покупців Вашої послуги, відсутність дратівливих факторів у мелодії аудіоролика та ін.
6. Вартість запису пісенних чи вокальних аудіороликів.
Вартість запису та виготовлення пісенного або вокального аудіоролика залежить від таких складових компонентів роботи студії:
Написання
сценарію пісенного аудіоролика
Записи оригінальної музичної доріжки або використання бібліотечної мелодії
Кількість використовуваних вокалів
Загальна довжина пісенного ролика.
Загальна складність аранжування.
Для того, щоб оцінити конкретне замовлення, надішліть нам e-mail студії лист із побажаннями до замовлення, вказавши в темі листа: «
виготовлення пісенного ролика — оцінка вартості».